Počevši od modela iPhone 11, 11 Pro i 11 Pro Max, Apple je odlučio da obavesti korisnike svojih uređaja o svakoj popravci ekrana, baterije ili kamere koja nije izvršena u ovlašćenom servisu.
Poruka koja se pojavljuje u notifikacijama 5 dana nakon servisa izgleda ovako:
Nakon 5 dana korišćenja ova notifikacija će nestati, ostaće samo obaveštenje u General/About meniju:
Ova poruka ne znači nužno da na telefonu nije originalan Apple ekran već da je zamenjen u neovlašćenom servisu (ista bi se pojavila i da sa dva nova iPhone-a premestite originalne ekrane s jednog na drugi).
Čip zbog koga dolazi do ove poruke se nalazi na flet kablu touchscreen-a (to je sloj koji se nalazi između zaštitnog stakla i samog ekrana). Njegovo prebacivanje na novi ekran (touchscreen) je moguće ali izuzetno komplikovano i rizično po sam ekran jer je zalepljen na flet kabl:
Na slici iznad je frejm sa staklom i touchscreen-om za iPhone 11 a žutom bojom je obeležen čip s podacima.
Dobra stvar je što je pomoću odgovarajućih uređaja moguće iskopirati parametre sa starog na novi touchscreen kako bi i nakon zamene na telefonu radila True Tone opcija.
Ukoliko ste na ekranu vašeg uređaja radili samo zamenu stakla (reparaciju) a pojavila se greška, to je zato što je u nekim slučajevima neophodno zameniti i touchscreen prilikom reparacije jer često zna da prestane da funkcioniše u nekim delovima ekrana prilikom odvajanja od slomljenog stakla.
*Na tržištu postoje i zamenski ekrani (kopije) koji ne izbacuju grešku nakon zamene, tako da je ova politika Apple-a izgubila smisao.
Ukoliko imate neko pitanje vezano za ovu temu slobodno nas kontaktirajte na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili 065/3626-131.